Založ si blog

Pod dubom

Sedím si tu pod dubom
neviem možno je to buk,
nádych, výdych plným prúdom
nasávam krásu týchto lúk

Srna beží tamto z lesa
dva tri skoky a je preč,
zastaví a obzrie sa
či netasím ja svoj meč

Neboj moja, len tu sedím
nechce sa mi robiť nič,
v tomto tichu neskôr ležím
i pletiem si veľký bič

Vedľa priateľ štyri nohy
pozerá či na neho,
ty si čistý nemáš rohy
ten bude na iného

Neskôr vstávam idem ďalej
už v diaľke vidím hrad,
pod hradom jest kostol, nádej,
len cítiť z neho kýsi smrad

Nefajčí tam nik veru
lež sedia v ňom mátohy,
do zrkadla pozrieť sa nederú
na kopytá, na rohy

Cesta dlhá k miestu tomu
nohy bolia z toľkej chôdze,
sľúbil však som tomu stromu
vyhnať z neho všetko cudzie

Ja prišiel som až k nemu veru
mám ho už i na dosah,
zvrátenú ich vidím vieru
neprekročil som však prah

Zľakol som sa a možno nie
príšer tam lež mnoho sedí,
z neba čujem volanie
nechaj ich tam sú tak bledí

Ty farbu máš od Boha
slnkom, vetrom skúšanú,
nad tým stromom je obloha
i kvety mu tak pristanú

Zapichol som teda bič svoj
ku kostolu kde je hrad,
a Boh z neba iba blysol
ten bič koreň pustil a je z neho krásny hrab

Politická situácia na Slovensku sa mení.

02.06.2019

Výsledky volieb do EP ukázali súčasnej vládnej koalícii zdvihnutý prst. Nie však ten, ktorý máte na mysli milí priaznivci liberálneho prúdu. Je to ukazovák, ktorý hrozí. Hrozí a upozorňuje na nutnosť personálnych zmien v stranách vládnej koalície. Osobne si myslím, že človek by mal byť vo vrcholovej politike maximálne dve volebné obdobia. Potom už hrozí únava z [...]

Pamiatka zosnulých

01.11.2017

Je smutné a krásne zároveň, keď ľudia spomenú si v jeden deň Spomenú si, že mali niekoho radi a rozbehnú sa k hrobom, že vtedy boli ešte mladí keď dali posledné zbohom V ten deň cintorín svieti a možno niekto si poplače, spomenie na to, že boli ešte deti keď babka piekla koláče Za pár chvíľ sviečky zhasnú a len málokto si spomenie, možno o rok v tú dobu úžasnú [...]

Driek

22.12.2015

Tam kde Bebrava do Nitry sa vlieva je miesto kde tvoria krásny driek, škovránok si ticho spieva, a pre moju dušu je to liek Ako si tu bosí kráčam o chvíľu zas ležím v tráve, neskôr v Nitre nohy máčam spomienky si spriadam v hlave Svoje detsvo v diaľke vidím aj vatra v ňom znovu horí, aj zázrak, že som živím bred Bohom tu hlavu korím Dom kde býval dobrý dedko v inom [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Ľuboslav Krasňan

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 49270x
Priemerná čítanosť článkov: 2240x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy